top of page
  • hila2196

בת מצווה במעגל משפחה מורחב




ביום שישי בתחילת החודש, במקרה גם ביום המשפחה..., חגגנו בת מצווה לאלונה בביתה, יחד עם בני משפחתה הקרובים ביותר (אמא, אבא, אחות בת 7, סבים וסבתות ודודות) וחברות קרובות של האם, במעגל מרגש מאוד ומשמח, חם, עוטף, אוהב ותומך.

מעגל בת המצווה הראשון שערכתי, שבו לקחו חלק במעגל גם הגברים במשפחה, שהוסיפו עוד עומק מיוחד למפגש, בנוסף לנשים ולבנות, ממש כמו במעגלי בר המצווה (מעגלי כוח) שאני עורכת.

לכל משפחה, לכל בת מצווה ולכל בר מצווה – אני מוצאת את הרכב המשתתפים המדויק והנכון להם.

על רקע הימים המורכבים שעוברים על המדינה שלנו ועל רובנו (כל אחד בעולמו האישי) במלחמת חרבות ברזל, הייתה לכל אחד מהמשתתפים הזדמנות וזכות גם לתת מתנה משמעותית לאלונה וגם להתחזק באופן אישי, ע"י עיסוק בתוכן שבקשתי ממנו להכין לאלונה לקראת המפגש.

על מנת למלא את ה"משימות" שבקשתי מכל משתתף להכין מראש, בהנחיה אישית שלי, היה עליו קודם כל להתחבר לעצמו, לרגעים בחייו שלו, ולאופן שבו אלה מהווים לו עוגן ומקור לחוסן פנימי – ומשם לתת "מתנות" לאלונה.

המשתתפים במעגל שיקפו לאלונה (דרך המשימות שהכינו מראש בהנחייתי לפני המפגש) כמו במראה מחמיאה ועמוקה , את מי שהיא, על כל גווניה, איכויותיה ועוצמותיה.

תכנים נוספים שהכינו המשתתפים בהקשר ישיר לאלונה כמובן הועברו גם דרך סיפורים מרגשים, עצות ותובנות חיים של המשתתפים, כל אחד מעולמו שלו.

אלונה קיבלה מתנה אמיתית לכל החיים.

מרגש מאוד לראות כל פעם מחדש, איך כל אחד מאתנו מגלם בתוכו בשכבות של רבדים פנימיים, אך בדרכו המיוחדת שלו, גם את ה DNA הרגשי של אלה שבשרשרת הדורות שלו.

באורח פלא הסיפורים, החוויות, החלומות, הזיכרונות והתובנות, שדברו עליהם המשתתפים במפגש, ממש משתקפים בחייה האישיים של אלונה (רק בלבוש, תצורה ומידתיות שונה), במי שהיא היום ובמי שהיא תגדל להיות.

בכל אחד ואחת מאיתנו קיימים וימשיכו להתקיים כל אלה שבשרשרת הדורות שלנו, וכל אחד ואחת מאיתנו מוסיפים בחיינו שלנו את הייחוד, את הפילטר המיוחד שלנו שדרכו אנחנו רואים את העולם, ויוצרים את סיפור חיינו הייחודי, שישתקף בדורות הבאים.

מודה שוב על הזכות להשתתף במרחבים האישיים האלה, כל פעם בשמחה/בחגיגה אחרת

הקרדיט לתמונה היפה הוא לצלמת המוכשרת והנעימה קטיה בורודין

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page