top of page

מתנות קטנות (גדולות!) לכל החיים בחגיגת בת מצווה קטנה אחת


סיפור שגרם לי לנחת רוח, ביום שבו הרוחות סוערות בחוץ (הסערה כרמל ):

אמא של דנה, התקשרה אלי וסיפרה לי בהתרגשות שדנה, שהשתחררה לאחרונה מהצבא, החליטה פתאום שהיא רוצה לבשל ולהכין מאכלים מבית סבתא, שיביעו חלק ממי שהיא וממה שהיא הכי אוהבת לאכול .


וכאילו לא עברו להן 9 שנים !!! מבת המצווה שלה, היא פנתה מיד (בלי להתבלבל ) לתיבת העץ שהכין לה אביה, בה הן שמרו את כל המזכרות מכל המשתתפות במעגל בת המצווה שלה, ושלפה ממנה בהתלהבות את ספר המתכונים המשפחתיים, שסבתה כתבה לה בכתב ידה ונתנה לה בחגיגת בת המצווה שיצרתי וערכתי עבורה יחד עם כל בנות ונשות המשפחה במעגל חגיגי ומרגש בביתה .


תענוג לראות איך תוכנו של מעגל בת המצווה (הסיפורים, החוויות, המסרים, הערכים והעצות ) ממשיך וימשיך להדהד עוד שנים רבות אחריו, בחייה ובחייהן .


במעגלי בת המצווה שאני יוצרת ועורכת, כל אחת מהמשתתפות משקפת לבת המצווה את העוצמות והחוזקות שבה, ונותנת לה מעולמה האישי, ברכות זיכרונות, חוויות, מסרים וערכים להמשך חייה, בהתאם לצרכיה של כל חוגגת ולעולמה של כל משתתפת (לאחר הדרכה אישית מוקדמת שלי במהלך תקופת ההכנה לחגיגה) - והכל בגובה עיניים .

וכל המזכרות ה"קטנות" (והענקיות מבחינה ערכית ומהותית) נאספות להן יחד במהלך החגיגה ונשמרות לבת המצווה לנצח, לשימושה בהן ברגעי חייה שעתידים לבוא.


לכל מזכרת יש עת !

וכולן מהוות תזכורת לעוצמת המעגל, שממשיכה לחזק ולתמוך בילדה במהלך חייה !

ממש מתנה אמיתית לכל החיים !


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page